torsdag 20 december 2012

V 7+1 och symtom

TACK för alla gratulationer både här och lite varstans ifrån!!! Det är svårt att ta till mig samtidigt som det värmer enormt. Känslorna är många och idag har de verkligen åkt berg och dalbana -hur lyckades vi? -varför blev vi "utlottade"? -varför nu? kommer det bli en augustibebis? Ja, jag kan skriva i oändlighet.

Det har varit en tuff dag.......och jag vågar inte glädjas. Men försöker ändå njuta av varenda stund av vår lilla M, som jag för övrigt inte känner igen. Måste vara en fas eller nåt, kollade tom om tänder var på gång igår. Hon är ALLTID glad men har varit ledsen och otålig. Så det är bara att vänta ut, man brukar förstå i efterhand.

Idag tog skruttis och vi jullov, vi startar med hotellweekend imorgon. Ska bli skönt att åka iväg då vi inte kom iväg i somras.

Dagens "graviditetstecken":
Illamående (hela dagen)
Yrsel
Gråtit sisådär tre gånger
Känslomässig berg och dalbana
Blödande tandkött
Toabesök (2:an) efter varje måltid
Molande värk i magen, sådär att jag till och med kollar av trosan varje toabesök för att det känns som att busen kommer ut.

Jag älskar Carolinas hårfärg (apropå något helt annat:):))


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar