måndag 10 december 2012

V 5+5 och Nobelmiddag

Usch, fy och blä vad jag har kräkts idag. Illamåendet är värst på morgon/fm/dag. Idag är det nog rekord, har inte fått behålla varken frukost eller lunch (lunchen som intogs 14.30 då jag mådde piss).

Jag och Lilla M glider runt i ett vakuum, det blir mycket ligga på lekmattan och både gosa och leka. Väldigt skönt faktiskt och Lilla M älskar det. Annars ska man hinna med så mycket, men det är inget som prioriteras just nu. För att inte bli uttorkad som jag blev med lilla M så blandade jag svag saft i en 750 ml vattenflaska.....för vatten kan jag inte ens tänka på utan att jag kväljer.

Så när det var dags för kvällens Nobelmiddag så kan ni säkert förstå att magen, tom som den var smärtade rejält av både vid förrätten, varmrätten och efterrätten.....men gott var det!

Kvällens förrätt:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar