tisdag 4 december 2012

V. 4+6 och nytt test

Ju längre tiden går desto räddare blir jag att det ska hända något. Tror det börjar sjunka in vad som har hänt. Tankarna for fortfarande runt. Hur kan vi bli så lyckligt lottade, hur kommer det gå? Känslorna åker berg och dal bana av både rädsla och lycka.

Igår kväll fick jag för mig att jag bara hittat på allt så jag bestämde mig för ett nytt test. Imorse kissade jag åter igen i ett litet plastsnapsglas....strecket kom snabbt och strecket blev mycket starkare än för fem dagar. Så just nu, just idag går det år rätt håll.

I morse var jag illamående men gick över efter frukost. Tröttheten har krockat mig totalt.....behöver inte bero på graviditeten men jag hoppas att det är så:)

Mina övertygelser att jag är gravid:



Översta kortet: v.4+1
Nedersta kortet: v.4+6


- Postad från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Alltså det e ju så ballt att ni är gravida igen!! Underbart! [Och allt kommer att gå bra!!]
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir grön. Det är sant.
    Jag kan inte hjälpa det.
    Jag har pratat mycket om dig , här hemma , den senaste tiden.

    Nu ser jag även att den heter period tracker. Ska genast kolla det.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Herregud vad paff jag blev när jag kikade in här. Stort grattis - vad kul!!! Jag håller tummarna för att allt går fint!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart du är gravid! :) Kram kram!

    SvaraRadera