fredag 14 december 2012

Jag är så glad....

.....så glad, så glad!

Jag har fortfarande väldigt svårt att ta in att vi blev gravida igen, men det kommer stunder då jag förstår vad som hänt. Vid dessa mikrosekunder så åker känslor runt som ett virrvarr i hela kroppen. Jag känner mig totalt nyförälskad och jag är världens lyckliga......att vara världens lyckliga är jag ändå för allt som kommit till mig tidigare....men ni förstår säkert vad jag menar. Jag känner mig så himla glad över allt jag "har" och vad som kanske kommer i augusti -det är en enorm känsla!

Jag kan även få känslan "nu när jag har fått precis allt jag drömt om...."förutom den där miljonen"" så är jag så rädd att något ska hända mig eller någon annan i min omgivning. Visst, saker har gått sönder i huset inom den senaste tiden. Men det är materiella saker som går att ersätta. Nä, usch....vill inte tänka på det. Utan leva i nuet och njuta av att vi lyckades, mot alla odds att bli gravida igen!

- Postad från min iPhone

1 kommentar: