måndag 3 december 2012

En dyr dröm

I doppresent fick lilla M bl.a. ett presentkort på Bonti. Så förra veckan gick jag loss i deras butik. I 8 år, sen skruttan föddes har jag haft en dröm. Att få köpa Lexingtons spjälsängspåslakan, dem är så enkla och fina. Eftersom de kostar närmare 1000kr (med örngott) så har det just förbli en dröm. Men förra veckan kunde den gå i uppfyllelse. Ett påslakan som även kommer sparas till hennes eventuella barn. Det blev även filt med stjärnor på, plast tallrik med tillbehör och en fin drickmugg.



- Postad från min iPhone

1 kommentar:

  1. Din lilla prinsessa kommer sova som en riktig prinsessa! :)

    Finns tyvärr inte så mycket att läsa i min blogg, då jag verkligen inte har hunnit med den. Har inte skrivit alls sen i somras (då lillskruttan opererade hjärtat). Tiden räcker bara inte till med tre småttingar. :( Ville iaf bara säga, att (när du vet att allt gått vägen) har du några som helst tankar eller funderingar eller så, kring hur det är med att ha barn tätt, är du mer än välkommen att höra av dig. :) Jag fortsätter så klart att följa din resa och håller en tumme för det nya livet i magen! :)

    SvaraRadera