torsdag 29 november 2012

GRAVID!!!!

Men det är ju HELT galet fantastiskt!! Tänk, helt på egen hand. Utan hormoner och sprutor. Jag vet inte vad jag tänker just nu.....är så GLAAADDD!!

Älsklings kommentar med ett stort fånigt leende..."är det inte lite tätt?" Jag: "Nej, det är alldeles underbart!!

MEN ha nu med er att vi har varit gravida sex gånger, men det är bara två som lever idag. Så vi har ju inte världens tur inom detta område.

Dock ska jag för stunden leva i nuet och tro på framtiden.....att vi ska få den där sonen (har tidigare varit hos ett medium som berättade att vi skulle få två, kanske tre....beroende på om "Nisse" som vi en gång förlorat skulle hitta tillbaka till oss).

Men herregud....kan inte tro det är sant!!

I morse....V 4+1:


- Postad från min iPhone

11 kommentarer:

  1. Nämen! GRATTIS!!!
    Vad härligt!
    Klart att det inte är för tätt - de kommer ju ha stor glädje av varandra när de växer upp sen!
    Hoppas hoppas det går vägen nu!

    SvaraRadera
  2. Ammar du eller flaskmatar ni? Lite nyfiken på hur stor risk/chans man har att bli gravid på egen hand om man ammar... :-)

    SvaraRadera
  3. Ååå vad kul!! håller tummarna och tår för er skull!!

    //
    Emelie

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar på min blogg. Jag har läst din blogg sedan början av förra året men inte kommenterat tidigare eller skrivit någon enstaka kommentar.

    Jag blir glad när någon blir gravid efter att ha kämpat länge som med din andra dotter och nu en spontangraviditet.

    SvaraRadera
  5. Jättestort grattis! Jag är också lite nyfiken på om du helammar eller ej. Hur stor är chansen/risken...
    Vi vill ju också gärna ha fler barn, men jag vågar inte lita på att vi kan bli spontangravida igen... Var förra gången bara tur, eller har kroppen fattat hur det funkar nu..? Din kropp verkar ju ha fattat i alla fall! :) Hoppas allt kommer att gå bra den här gången också. Kram!

    SvaraRadera
  6. Wiiii vilka underbara nyheter! Massor av grattiskramar till er, tummarna hålls självklart för er!

    Kram Sara
    lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Underbar nyhet! Stort grattis!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Hahahaha...jag tror inte mina ögon....!
    Grattis!!! Grattis!!! Grattis!!!!
    Vadå tätt, haha?
    Det här kommer gå kanon.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Eeeeh va?!! Haha jag sitter som ett stort frågetecken här med munnen på vidgavel.. Galet! Galet galet.. Och GRATTIS! Jätte stort grattis!! :]

    SvaraRadera