söndag 28 oktober 2012

Saknar min hobby..

...tidigare har jag alltid renoverat, möblerat om, gjort om, fotograferat, fixat med kort och haft koll på både papper och mina saker.

Nu är det inte så....och detta pga underverket jag (vi) så länge kämpat efter (så min mening är absolut inte att klaga). Men ibland kan man sakna något så intensivt, jag går alltid in i hundrasjuttio när jag ska göra saker. Jag kollar alltid upp saker och vänder och vrider tills allt i mina ögon blir perfekt. Nu hinns det inte med, nu orkar jag inte, nu så får jag liksom lägga det åt sidan för något viktigare.

Men ändå kan jag ibland få den här intensiva saknaden av något......


Min utsikt just nu på kontoret...fast utan snö.
Vi fick några flingor igår och idag är hela världen vit av frost.
Jag älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar