måndag 1 oktober 2012

Bananas

Har nu haft ryggskott i tolv dagar. Det är bland det värsta jag varit med om, vilken smärta. Det går ett par dagar så går det bättre och bättre. Sen tar jag ett felsteg så är jag så ruta ett. Så har det varit fyra ggr nu. Sjukgymnast varannan dag och på onsdag blir det massage hos en kompis.

Jag blev sjukskriven ytterligare två veckor. Älskling är hemma med Lilla M då jag inte kan bära henne. Gjorde det på dag tre, jag tog ett felsteg, ryggen låste sig, det svartna för ögonen och jag tappade henne. På något sätt hann jag fånga upp henne vid knähöjd, men gjorde antagligen illa henne då hon gallskrek och var rätt röd på vänster sida och arm. Så efter det är bär jag henne inte.

Jag kan göra saker i armhöjd, men inte luta mig framåt. Idag var tredje gången jag stod vid diskbänken. Det blev till att frysa ner bananer till smothie.



- Postad från min iPhone

1 kommentar: