söndag 7 oktober 2012

8 års kalas

 
Ryggen börjar bli mycket bättre och idag hade vi 8 års kalas för dottern. Men hjälp vilket helvete det har varit de senaste två veckorna. Smärtan var värre än att föda barn, observera då att jag aldrig hade någon smärtlindring. Grejjen är väl att anledningen till det är att det har varit en negativ smärtupplevelse medans att föda barn är helt andra dimensioner (som jag för övrigt bara ska uppleva igen:)). Jag hoppas på aldrig mer.

Så jag har nu varit sjukskriven i nästan tre veckor och älskling har fått vara hemma och fixat med både lilla M och huset med allt vad det innebär. Men imorgon är det dags för mig att stå på egna ben. På ett sätt har det varit bra då jag verkligen har fått lära mig hur jag ska bära rätt och vilka genvägar man kan ta för att skona ryggen.

Bilder från dagens barnkalas:
 


2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra att ryggen är bättre.
    vad kul med barnkalas :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till 8åringen!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera