tisdag 25 september 2012

Saknar bebisen

Hjälp vad jag saknar min lilla bebis. Det har nu gått fyra dagar och jag har inte kunnat bära eller ta upp Lilla M. Trodde inte jag kunde sakna någon så mycket, trots att jag kan se henne hela tiden. När hon ska äta så bär älskling henne till mig, så jag kan iallafall få gosa lite. Vissa gånger går bättre än andra, då det gör ont även när jag sitter.

Efter jag varit hos sjukgymnasten idag så kändes det lite bättre. Jag fick tejpad rygg och göra övning liggandes.

Ikväll efter att Lilla M kräkte ner mig skulle jag tvätta av lite ur håret. När jag försökte böja mig över handfatet så smällde det till i ryggen, det svartnade för ögonen. Det gjorde så fruktansvärt ont, jag ville bara skrika men fick till början inte ut ett ljud. Sen sprutade tårarna.

Jag hoppas det inte tar allt för många dagar tills ryggen blir ok igen.

Med kräk på mig, precis innan det smäller till i ryggen:


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar