lördag 22 september 2012

Ryggskott

I torsdag kväll fick jag ryggskott. Helt galet ont. Så jag har inte kunnat bära på lilla M på två hela dygn. Gud vad jag saknar det, som tur är kan jag sitta ner med henne. Men fasiken vad ont det gör. Det blev läkarbesök på fredag med starka värktabletter. Älskling tycker jag ser ut som en "fyllis" på Finlandsbåten när jag går (eller rättare sagt hasar mig fram). På måndag blir det besök hos min sjukgymnast, hoppas hon kan "rädda mig".

I torsdags på dan blev det ett akut besök på ett Barnsjukhus. När jag skulle fota Lilla M så föll hon på huvud och rygg. Hon låg på magen och för första gången vände hon sig till rygg. Men bordet tog slut och hon ramlade ner på elementet. Jag blev så rädd att hon skadade huvudet så tårarna bara rann, samtidigt som jag ville hålla ett lugn för hennes skull. Vi fick komma in fort, men som tur var såg allt bra ut.

Ikväll blev det skaldjur till middag:




2 kommentarer:

  1. vilken tur att allt gick bra med M då hon ramlade, förstår att du blev livrädd.
    Hoppas att din sjukgymnaster får till ditt ryggskott.
    kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra med M. Krya på dig!

    Www.mammatea.se

    SvaraRadera