onsdag 15 augusti 2012

Viktökning -ops!

Jag har två appar nedladdade på min telefon. Gick in på "Viktkoll" där jag då och då registrerar vikten. Sista gången var lustigt nog ett år sen. Jag har gått upp 13.6 kg på ett år. Ca fyra av dem gick jag upp under vår sista IVF innan jag blev gravid. Jag gick upp ca fyra kilon första veckorna av graviditeten (innan invigning på MVC) då jag åt jämt för att få bort illamåendet. Sen har jag kvar ca sex graviditetskilon.

Men det spelar egentligen inte så stor roll, hur jag gått upp dem utan det är ju faktiskt bättre att fokusera på viktnedgången. Nu ska jag börja använda appen "Shape up" igen och börja smått registrera vad jag äter så jag börjar bli mer medveten så det händer något på vågen.

Denna "Shape up" ska jag använda mig av:

- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar