fredag 27 juli 2012

Gårdagens besök


Igår var jag på besök hos bäste Luiza och Tilda. Tänk ändå vilka vänner man fått för att man bloggar. Det är så himla roligt! Med mig hem fick jag en HEL KASSE med blöjor....nr 2 från Libero. Än så länge kör vi på nr 1...men det är nog bara en tidsfråga innan vi får öka till större storlek. Blev enormt glad, dessutom har jag tidigare fått massa kläder som Matilda vuxit ur -den där Luiza är en väldigt generös brutta:)

Angående bloggvänner så brukar jag ofta tänka tillbaka på de två bloggträffar jag varit med på i Stockholm. Saknar en del av dem som slutat att blogga, känns tomt då det var bland de första bloggarna jag följde....jag syftar på Joanna och Åsa. Dock så hoppas jag på en bloggträff där vi kan träffas igen, där man även kanske kan få träffa nya bloggare.

Efter besöket hos Luiza ringde älskling och jag fick i uppdrag att köpa en jordhacka.....men jag hittade ingen sådan så istället gled jag in på Babyproffsen och gjorde ytterligare ett fynd....denna köpte jag för 299:- (ord. 499:-). Min tanke är att även använda den i badet....känns säkrare än att hon ska sitta själv i början.



Väl hemma så packade vi ihop resten av familjen och besökte hamnen där de har Jubleumsregatta. Mycket folk och många båtar....vi hittade iallafall vår drömbåt (se kort nedan):



Utsikten från vågbrytaren som precis byggts i hamnen, på kortet ser man in mot hamnen och kyrkan (spetsen mot himlen). Otroligt fin kväll. Vi kom hem "sent" och jag var helt slut.


- Postad från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar