måndag 30 april 2012

Hjälp behövs -ifyllnad av enkät!

Jag har en bekant som skriver sin C uppsats inom ämnet utvecklingspsykologi, och mer specifikt på temat föräldra-barnrelationen.

Jag skulle vilja hjälpa henne genom att få så många som möjligt att anonymt fylla i en enkät som tar ett par minuter. Kommentera gärna och lämna din mailadress eller maila mig på lilasblogg@yahoo.se så mailar jag er enkäten och ytterligare information om uppsatsen. Du ska antingen vara gravid eller ha barn under 2 år.

Så snälla, hjälp mig att hjälpa henne!

7 kommentarer:

  1. Självklart kan jag hjälpa till: johansson__sara@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag kan fylla i den.:) langtaneftertresamhet @ yahoo.se (ta bort mellanrummen.)

    KRAM och trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  3. Hjälper gärna till...jessica1979@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag hjälper gärna till. Är både gravid och har ett barn under två. Maila enkäten till: ivfturochretur@gmail.com så ska jag göra mitt bästa att svara på den.

    SvaraRadera
  5. Du har en utmaning inne hos mig! :-)
    Kram

    ps. min mailadress är lillasyster76@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag hjälper gärna till. Min mailadress är camillagrill@hotmail.com.

    Camilla

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag hjälper gärna till.
    myssnuff@hotmail.com
    Kram

    SvaraRadera