söndag 16 oktober 2011

Ut på tomten

I morse när affären slog upp portarna var jag och storhandla. Det jobbiga är att jag till och från får sån molande värk i äggstockarna, att det känns som jag både vill kräkas och sk-ta på mig. Men det kan försvinna lika fort. Jag fick så på affären, men jag överlevde ändå:)

Det skulle vara kul och se hur det ser ut inne i äggstockarna just nu, vad det är för aktivitet som pågår där inne. I morgon kommer jag kunna se lite iallafall då det är dags för ultraljud.

Tre kassar mat för 1000:-, det är ju faktiskt svindyrt när man ska äta bra och nyttigare mat.



Nä, nu ska vi ut på tomten och fixa.

-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Vill bara kika in och säga hej! Och ett stort lycka till på resan. Jag följer den med spänning. :) Kram!

    SvaraRadera