torsdag 13 oktober 2011

Sova?

Jag funderar fortfarande på om jag ska sövas eller vara vaken på äggplocket.

För varje gång så har mina äggplock blivit mer och mer smärtsamma. Sist sprutade mina tårar och det gjorde fruktansvärt ont trots att de höjde dosen på det som dem sprutar in i armen.

Jag kom ihåg min känsla när jag sist blev äggplockad att det där vill jag ALDRIG göra om. Läkaren tyckte att jag skulle sövas då hon tyckte jag led mer än vad som var humant. Men även att jag pga smärtan hade svårt att ligga still, vilket som ni vet att man måste göra (iallafall ni som genomgått detta).

Det kostar 1500:- då de måste låna in en narkosläkare som bevakar mig. Då tänkte jag, att jag skulle kunna betala hur mycket som helst bara så jag slapp smärtan.

Nu tänker jag mer att, det kanske inte var så farligt och det ska väl inte vara så svårt att ligga still.

Måste fundera lite till....


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar: