onsdag 26 oktober 2011

Ruvardag 6

Jag är en sån där kvällstrött människa. Eftersom jag åker hemifrån vid 6.20 tiden så blir det rätt naturligt att man blir trött på kvällen. Om jag inte får minst 8 timmar, helst 9 timmar per dag så är jag inte människa.

På dagarna är jag normalt pigg. Men nu, det är helt absurt. Jag är så in i helsike trött, helt galet trött. Igår gick jag och la mig vid åtta, trots 10.5 Tim sömn i natt vill jag bara gå och sova.

Eventuella biverkningar enligt fass är.
Vanliga: Trötthet, huvudvärk, flytningar och ömma bröst.
Mindre vanliga: Blödningar, irritation och hudutslag.

Jag förstår ju att det är en klar biverkning från Crinonen. Men det är en klen tröst. Om det ska hålla i sig såhär till den 10/11 som är min testdag så undrar jag hur jag ska orka packa till min resa som är den 3/11.

Eftersom jag är bortrest den 10/11 så ska jag försöka leta upp en dator och meddela er hur det går, om det blir - eller + på stickan.

-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Vi hoppas på att du även efter den 10e kommer vara trött. :) Men av en annan anledning. Kram!

    SvaraRadera