onsdag 19 oktober 2011

Mår inte så bra....

Inatt blev det inte då många timmars sömn, mådde väldigt illa. Det kom vid lunch igår och har fortsatt idag, läste att det är en vanlig biverkning av ovitriell sprutan. Så det är väl som det ska.

När vi kom hem sov jag i några timmar och nu på kvällen efter vi var iväg och köpte sallad till middag så har jag haft fruktansvärt ont, så jag har fått skrika ut smärtan. Magen är rund som en stor boll och jag har gått upp 3 kg. De sa till maken på kliniken idag att jag skulle ringa till dem ifall jag går upp minst 2 kg, då det finns risk för överstimulering.

Jag har precis tagit både en Samarin och Citodon nu, känner mig lite groggy och smärtan har gått ner till accepterad nivå. När kliniken ringer imorgon får jag berätta hur det har varit ikväll, men förhoppningsvis har det gett med sig.

Nu ska vi kolla på hyrfilm, det blev "Unknown" med Liam Neeson. Samtidigt hoppas vi på att våra småttingar mår bra och valt att befrukta sig fint.

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar