fredag 14 oktober 2011

Grattis Sara och Luiza!

Jag är riktigt glad för både Sara och Luizas skull, de har plussat och jag hoppas att de båda får en liten krabat till sommaren (2012). De är båda så himla härliga tjejer och ni som är med på bloggträffen i Göteborg kommer att få träffa dem båda.




Igår kollade jag på TV3 "Drömmen om ett barn" och fick se Anna, de är så fina ihop. Jag tycker programmet är bra, jag tycker det är skönt att veta att man inte är ensam om att ha det svårt att få barn. Självklart har jag alla bloggvänner som är i samma situation, men all stöttning jag kan få tar jag emot. Jag tycker det är kanon att det har blivit en debatt i samhället, inte en dag försent.

2 kommentarer:

  1. Tack vännen!

    Jag håller tummarna för er, och att det ser bra ut på ultraljudet nu!

    KRAAAM

    SvaraRadera