måndag 17 oktober 2011

Dagens resultat

Jag kom försent till kliniken idag, satt fast i köer i 1 Tim och 10 min. Men det gick bra. Är fortfarande i chocktillstånd och är totalt ofokuserad efter läkarens planering.

Jag hade 9 äggblåsor och idag ska jag ta ägglossningssprutan ikväll kl 20.30 och på onsdag kl 8.30 ska vi vara på kliniken för äggplock.

Två dagar tidigare än vad som var planerat från början. Mina äggblåsor var så pass stora att de inte ville vänta på att ta dem. Jag bestämde även att jag ska sova under plocket, ska bli skönt.

Så nu har jag satt mobilen på ringning på tre tider:
19.30 ta ut ovitriell sprutan från kylen
20.00 titta på SVT 1
20.30 ta sprutan


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. ok, då sänder vi varandra en tanke på onsdag 8.30 när vi ligger på operattionsbordet - har samma plocktid på onsdagmorgon! Huvva...

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig på onsdag!

    Kram Ninna

    SvaraRadera